نکات مهم و اخطار

 

به تازگی مشاهده شده برخی افراد سودجو اقدام به ثبت آگهی با شماره تلفن و ایمیل فرد دیگری می نمایند و باعث مزاحمت برای دارنده تلفن و ایمیل میشود .

اهواز آگهی برای راحتی شما آگهی دهندگان ثبت آگهی را راحت نموده بود و نیاز به احراز هویت ( تآیید تلفن و ایمیل ) نیاز نبود ولی با مشاهده مزاحمت های افراد سودجو از تاریخ 10 شهریور 1397 قبل از ثبت آگهی باید ایمیل یا تلفن شما تایید گردد و سپس امکان درج آگهی را پیدا میکنید .

کاربران عزیز و محترم در صورتی که مشاهده نمودید آگهی شما بدون اطلاع و هماهنگی شما در سایت درج شده است با شماره و ایمیل زیر اطلاع دهید تا در همان روز آگهی و اکانت فرد آگهی دهنده حذف گردد .

اهواز آگهی با توجه به موارد پیش آمده اقدام به چک و بازبینی آگهی ها و تعداد ارسال آگهی توسط هر فرد می نماید و در صورت مشاهده مورد مشکوک اطلاعات آگهی ها را حذف و آکانت آگهی دهنده را حذف می نماید .

همچنین در صورتی که زمان بررسی آگهی ها و کاربران به اشتباه اطلاعات آگهی شما تلفن و ایمیل و ... اکانت شما حذف گردید با ما تماس بگیرید و اطلاع دهید تا مشکل را برطرف نماییم .

کاربران محترم میتوانند با ارسال پیام خصوصی و پست الکترونیکی و تلفن به ما اطلاع دهید . اهواز آگهی متعهد است در حداکثر 24 ساعت شکایت وارده را بررسی و در صورت صحت قدام به حذف آگهی  نماید .

پست الکترونیکی : hamedi2018@Gmail.com

تلفن : 09388882715